Online papírnictví Activáček

Snížení nákladu na obratu a zvýšení tržeb z PPC

Výchozí stav a cíle

Před naší spoluprací probíhala správa PPC reklamy interně na straně klienta. Kampaně fungovaly bez závažnějších chyb a byly ziskové. Přesto byl klient přesvědčený, že mají větší potenciál.

Pro Activáčka spravujeme reklamu v Adwords a Skliku od dubna 2016. Cílem je celkové zlepšení efektivity PPC reklamy: zvýšení počtu nakupujících, objednávek a tržeb.

PastedGraphic-5

Dosažené výsledky

V hlavní sezóně prodeje školních potřeb (měsíce srpen a září) jsme v roce 2016 přes PPC kampaně přivedli na web o xx % více návštěvníků ve srovnání s minulým rokem. Počet konverzí vzrostl oproti roku 2015 ještě víc, a to o xx %, přičemž cena za konverzi klesla na polovinu.

Celkově se v hlavní sezóně 2016 podařilo zvýšit tržby o xx %, a současně snížit podíl nákladu na obratu o xx %. Náklady přitom vzrostly jen o xx %. To vše bez zahrnutí brandových dotazů.

Provedené změny se nejzřetelněji projevily u produktových kampaní v Adwords (Google nákupy). Díky úpravám se oproti roku 2015 zvýšil obrat o xx %, podíl nákladu na obratu se snížil o xx %.

Uvedená čísla dokazují, že i z dobře vedených a ziskových kampaní získáte víc, pokud se o ně stará profesionál v oboru.

 

Naše řešení

Na začátku spolupráce jsme zhodnotili dosavadní výkon a stav spuštěných PPC, provedli analýzu klíčových slov a přepracovali strukturu kampaní. Základem zůstala reklama ve vyhledávání, kterou jsme doplnili o kampaně s dynamicky generovanými inzeráty.

K propagaci využíváme také reklamu v obsahové síti a produktové kampaně v Google nákupech a Skliku. Nedílnou součástí je i remarketing a dynamický remarketing pro opětovné oslovení návštěvníků webu.

Nejvýraznější změny spočívaly v lepším rozdělení finančních prostředků, zvýšení relevance inzerátů, celkové úpravě produktových kampaní a využití dalších remarketingových strategií.

Použitá grafika