PROČ S NÁMI?

Vnímáme důvěru, kterou nám klienti projevují, a rozumíme pečlivosti, se kterou vybíráte svého budoucího partnera i vy. My za sebe nejradši necháváme mluvit výsledky, dlouhodobé spolupráce
a spokojené klienty.

KONKRÉTNÍ FIRMY, MĚŘITELNÉ VÝSLEDKY

Jsme hrdí, že se podílíme na jejich rozvoji a růstu. A těší nás, že spolupráce baví obě strany.
Jinak to nejde.

Výchozí stav
Výsledky po roce
+167 %

Nových uživatelů

+113 %

Objednávek

+93 %

Tržeb

Zadání a výchozí stav

Při převzetí projektu do našich rukou byly PPC kampaně spuštěné jen na brandové výrazy ve vyhledávací síti. Obratem jsme je proto začali rychle rozšiřovat - jak jejich cílení, tak i využívané funkce v systémech Google Ads a Skliku.
S postupným získáním důvěry jsme pokračovali v prohlubování spolupráce a dostali pod správu další přidružené e-shopy. Aktuálně jich spravujeme šest a zastřešujeme zde i SEO.

Jak hodnotí spolupráci zákazník

S Janou spolupracuji již od roku 2016, kdy byla ještě OSVČ. Do našich PPC kampaní vnesla tenkrát svěží vítr a jejich výkon dokázala výrazně vylepšit.
V dnešní době je obklopena týmem spolupracovníků, kteří své práci opravdu rozumí, a díky tomu naše kampaně dosahují stále krásných výsledků. Spolupráci jsme rozšířili i do oblasti SEO a i zde jsou výsledky super.

- Čeněk Vedral, eBusiness Manager ACTIVA spol. s r.o.
Výchozí stav
Výsledky po roce
+6 %

Investice

+22 %

Prokliků

+29 %

Konverzí

Zadání a výchozí stav

Slovo "FABka" byl odjakživa zaběhlý pojem spojený se značkou FAB, dlouholetou historií firmy a vysokou kvalitou. U mladších generací se však toto spojení vytrácí, a tak bylo primárním cílem naší spolupráce posílit povědomí, věrnost a relevanci značky právě u této věkové kategorie.
Výsledkem je nejen neustále rostoucí hledanost a výkon organické návštěvnosti webu, ale zároveň zachovaná relevance zákazníků přivedených na web, kteří čím dál tím častěji konvertují.

Jak hodnotí spolupráci zákazník

Agenturu Vivio mohu jen doporučit. Ihned reagují a snaží se pomoci, jak jen to jde. Kromě kampaní v Ads a Skliku, které fungují výborně, byly dokonce nalezeny a opraveny mezery v nastavení měření a nyní jsme nadmíru spokojeni. V případě, že potřebujeme zkonzultovat dotaz či nastavení našich PPC kampaní, Vivio zajistí to nejvhodnější. Již během prvních měsíců spolupráce se výsledky kampaní výrazně vylepšily. Nemáme co vytknout. Děkujeme.

- Barbora Červinková - Marketing specialist ASSA ABLOY
Výchozí stav
Výsledky po roce
-25 %

Cena za proklik

-75 %

Cena za konverzi

+38 %

Konverzí

Zadání a výchozí stav

Se StartupJobs jsme měli od začátku jasný cíl. Bylo potřeba snížit cenu za akvizici, tedy za odeslání žádosti o práci uchazečem.
Krátce po převzetí kampaní (2014), důkladné analýze a vytvoření nové struktury účtu i nastavení kampaní jsme se mohli s klientem radovat. Podařilo se nám snížit cenu za konverzi ze 180 Kč na 45 Kč a postupně jsme rozšířili propagaci projektu i do dalších zemí.

Jak hodnotí spolupráci zákazník

S Janou jsme spolupracovali několik let. Se svým Vivio týmem nám pomáhala spravovat reklamy v síti Google Adwords (dnes už Google Ads) pro náš pracovní portál StartupJobs.cz. Jana a její tým pracují rychle a precizně. Vždy se snaží najít nejlepší řešení pro své zákazníky. Jsme rádi, že jsme s nimi mohli spolupracovat.

- Hana Mikschiková, COO StartupJobs
Výchozí stav
Výsledky po roce
+149 %

Zobrazení reklamy

-19 %

Cena za proklik

-44 %

PNO

Zadání a výchozí stav

Projekt answear.cz jsme začali propagovat již v roce 2015, téměř ihned po jeho spuštění na českém trhu a na Slovensku. Tou dobou ho tu ještě nikdo neznal a bojovali jsme i s tehdejší velkou konkurencí ZOOT.
Po necelém roce jsme se byli schopni dostat při dvojnásobně vyšších investicích na více než trojnásobně vyšší tržby, a díky tomu jsme měli každým měsícem vyšší rozpočty i zodpovědnost. Tou dobou to pro nás byla velká zkušenost pracovat s rozpočty v řádech statisíců, ale zvládli jsme to, a ukázali jsme, že je možné skloubit dosahování výkonnostních cílů i budování brandu.

Jak hodnotí spolupráci zákazník

Hired Vivio's services for starting up large online e-commerce project, right decision from the beginning. Besides they know their job perfectly, what I absolutely liked is their pro-active approach, to improve things, correct issues, suggest new things, experimenting, simply treating project as their own and that's the best attribute you can get when outsourcing project! Also, their skills were proven by strong results, PPC was steadily scaling and at the same time, PNO was decreasing, fantastic job was done! For my new project's Vivio is the first choice, so I recommend their skills and positive work flow to your projects too, best invested money.

- Martin Drdul - Founder & CEO Answear
Výchozí stav
Výsledky po roce
+118 %

Tržeb

-17 %

PNO

+15 %

Konverzní poměr

Zadání a výchozí stav

S PPC kampaněmi pro Bibelot jsme začínali od nuly. Hlavní cíle jsme si určili dva - růst tržeb a zvýšení průměrné hodnoty objednávek.
Dnes je to již pátý rok, co pomáháme s prodejem designových diářů a luxusních per Bibelotu, a v každém tomto roce jsme byli pyšní na výsledky, kterých jsme dosáhli a na skvěle fungující spolupráci. Těšíme se na další.

Jak hodnotí spolupráci zákazník

S Janou a jejím Vivio týmem spolupracujeme už řadu let a nemáme důvod měnit. Na naší spolupráci oceňuji zájem o náš obor, individuální přístup ke každému z našich 6 e-shopů, které se liší nabídkou, cílením i marketingovými rozpočty, a samozřejmě dosažené výsledky. V neposlední řadě oceňuji i trpělivost a lidský přístup při odhalování tajů PPC.

- Jana Martínková, marketingový manažer Bibelot
Výchozí stav
Výsledky po roce
+50 %

Návštěv

+70 %

Tržeb

-25 %

PNO

Zadání a výchozí stav

Kampaně jsme převzali už před 3 lety, kdy jsme začínali s propagací českých hotelů v Google Ads. Díky spokojenosti na obou stranách a dosaženým výsledkům jsme postupně spolupráci rozšiřovali a nyní se staráme o propagaci více než stovky hotelů v ČR i zahraničí, v Google Ads i Skliku, ve vyhledávací síti i pokročilých možnostech obsahové kampaně a remarketingu.
Byla to výzva, ale při udržení nízkého PNO dosahujeme stále vyšších tržeb.

Jak hodnotí spolupráci zákazník

Děkujeme za příjemnou a hlavně konstruktivní spolupráci. Naše firma v minulých letech udělala velký posun vpřed a my víme, že důležitou součástí úspěšných výsledků byla jednoznačně tato spolupráce. Optimalizace v nastavení PPC kampaní a dobře volená strategie přinesla zvýšení obratu i nové zákazníky. I když to s námi Jana a její tým nemá lehké, pokaždé profesionálně poradí a ještě se u toho usmívají :-). Naše hodnocení není subjektivní, je měřitelné a za Vivio agency jsou výsledky zkrátka vidět.

- Vilma Příbramská, Obchodní oddělení Lázně Travel

I TĚMTO ZNAČKÁM JSME POMOHLI

ZAUJALI JSME VÁS?

Dejte nám vědět. Rádi to s Vámi probereme u kafe.

Úspěšně odesláno!
Ups! Bohužel se něco pokazilo. Zkuste to prosím ještě jednou.